loading...
ضد فراماسونری
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 293 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

«فروغی» برای نخستین بار به همراه «وثوق‌الدوله» (میرزا حسن خان) و «دبیرالملک» (میرزا محمدحسن خان بدر) قانون اساسی و سایر اسناد بنیادی فراماسونری را به فرمان «لژ بیداری ایران» از فرانسه به فارسی ترجمه کرد و واژه‌ی «فراماسونری» و معادل‌های فارسی آن، چون «جمعیت رفیقان» و «فتیان» را در واژگان فارسی جا انداخت.

 

 

 

ادامه مطلب را کلیک کنید…

admin بازدید : 358 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

نقد فیلم ساعت تاریکی (صلاحیت امریکا برای ساخت سلاح های ممنوعه)

نام فیلم:darkest hour (ساعت تاریکی)

بازیگران:EMILE HIRSCH.OLIVIA THIRLBY.MAX MINGHELLA

سال اکران:2011

ادامه مطلب را کلیک کنید…

admin بازدید : 373 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

 

پستی که پیش روی شماست ترجمه‌ای از کتاب پروتکل‌های دانشوران صهیون نوشته‌ی عجاج نهیوض است و در بردارنده‌ی ۲۴ پروتکل که توسط سران صهیونیسم که متشکل از دانشوران و مغزهای متفکر یهودیت است به تصویب رسیده و امضا گردیده است و در واقع همان تفکرات اهریمنی آنان برای سلطه بر جهان توسط یک حکومت یهودی است.

مطالعه‌ی این نوشتار ما را بر آن می‌دارد تا در تحقیق و شناخت این پدیده‌ی شوم همت بیشتری گمارده و در پاسخ به ندای هل من ناصر ینصرنی که در زمین و زمان پیچیده ثابت قدم‌ باشیم.

 

ادامه مطلب را کلیک کنید…

admin بازدید : 298 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (0)

 

http://up.faraj12.ir/images/76071712683151266351.jpg

این روزها ،  همه جا صحبت از صلح جهانی است  و بعضی ها هم،  چنان خود را هواخواه صلح و آرامش جلوه می دهند که اگر بصیرت را از نگاهمان برگیریم ، بی شک برده ای خواهیم بود در دستان استعمار جهانی!

صلح جهانی که این قدر از آن دم زده می شود و معمولا این شعارها در دهان بزرگترین جلّادهای دنیا جویده می شود ، فقط در صورتی ممکن است که ظلم جهانی نباشد. صلح جهانی در کنار ظلم جهانی ممکن نیست.پیش شرط هر نظم جهانی و هر صلح جهانی ، عدل جهانی است. تا مهدی ( عج ) نیاید ، به آن نِصاب بلند عدالت جهانی نخواهیم رسید.

 

ادامه مطلب را کلیک کنید…

admin بازدید : 488 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (2)

 

باورهای یهودی به مساله ظهور منجی، و زمان موعود، در بسیاری از معادلات و رفتارهای سیاسی نقش تعیین کننده ای داشته و منجر به واکنشها و کشمکشهای بسیار این قوم با اقوام و مکاتب دیگر شده است. چرا که از سویی باور آئینی قوم یهود به مساله ظهور موعود از یک حقیقت واحد سرچشمه گرفته، اما از سویی القاء تفکرات یک سویه، مغرضانه، و نژاد پرستانه عالمان و سیاستگذاران این قوم، منجر به گل آلود شدن و تیره گی این اندیشه شده است.روایت تاریخ به این مهم اذعان دارد که تفکر انتظار در قوم یهود به عنوان یک نگرش بسیط تاریخی در همه ادوار این قومیت به شکلی ظهور و بروز داشته است.

admin بازدید : 524 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

 

هفتاد و دومین سوره قرآن کریم است که مکی و ۲۸ آیه دارد.

رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم در فضیلت این سوره فرمودند: هر کس سوره جن را قرائت کند خداوند به تعداد همه جنیان و شیطان هایی که رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم را تصدیق یا تکذیب کردند ثواب آزادی بنده به او خواهد داد.۱

امام صادق علیه السلام در روایتی آورده اند: هر کس سوره جن را زیاد قرائت کند در دنیا آزاری از جنیان به ائ نمی رسد و نه چشم زخمی و نه سحر و نه مکری و نیز، همراه حضرت محمد صلی الله علیه و آله وسلم خواهد بود و می گوید : پروردگارا چیزی در عوض آن نمی خواهم و آن را با هیچ چیز عوض نمی کنم و نمی خواهم تغییری در آن ایجاد شود.۲

admin بازدید : 337 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (1)

اولیـن مـاءموریت یاران حضرت ، جنگی تمام عیار با مستکبران عالم است که در آغاز انقلاب بـزرگ حـضـرت ، در راءس هـمه کارهای قرار دارد. یاران خاص مهدی (ع ) در این جنگ ، در بـعـد انـدیشه تئوریسینهای انقلاب و در بُعد عمل ، سربازانی شجاع و فداکار در رکاب امـام زمـان (ع ) و گـوش بـه فـرمان آن حضرت هستند. وقتی حلقه یاران پس از 313 نفر کـامـل شـد قـیـام شـروع می شود و با ستمگران جهان در می افتند و آنان را قلع و قمع می کنند؛ به گونه ای که خدا خشنود شود.

لینک باکس

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
ANTi13.rozfa.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 652
  • بازدید ماه : 1,844
  • بازدید سال : 9,611
  • بازدید کلی : 76,044
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد پرش به بالای صفحه وب
    از ما حمایت کنید
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس

    لوگوی دوستان