loading...
ضد فراماسونری
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 313 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام،  اینو ببینید :

آخرين محصول جاسوسي ارتش آمريکا که هفته گذشته لو رفت 


اين پشه مصنوعي با کنتر از راه دور علاوه بر دوربين مخفي و ضبط صدا ، خود يک آزمايشگاه کامل است که با گرفتن نمونه سلول فرد و با اناليز 
DNA
آن و تطبيق آن با بانک اطلاعاتي خود ،اطلاعات شخص را مخابره ميکند . در ضمن ميتواند يک 
Micro RFID

را به پوست شخص تزريق کند که رديابي او را ساده کند . بدون اينکه شخص بفهمد .
[تصویر: 81794551794146445185.jpg]
admin بازدید : 290 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)
کلیک روی عکس:::تصویر اندازه واقعی
[تصویر: %D9%BE%D9%BE%D8%B3%DB%8C-300x180.jpg]

حکم خوردن نوشابه های پپسی وکوکاکولا چیست؟

خرید و فروش هرگونه محصولات رژیم غاصب صهیونیستی حرام است و همچنین خرید و فروش هرگونه کالایی از شرکت‌های صهیونیستی و یا شرکت‌هایی که از سود حاصله کمک به این رژیم غاصب می‌کنند حرام است؛ اما در صورتی که ندانید منافع آن عاید صهیونیست‌ها می‌شود و یا در راه دشمنی با اسلام و مسلمین به‌کار می‌رود یا نه، خرید و استفاده از اشکال ندارد.

در ضمن می توانید از سایتwww.leader.ir قسمت پیگیری استفتاء کد زیر را وارد کنید وپاسخ را ببینید:

۰۹da3246203aa57d


 

admin بازدید : 283 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: تصاویری که از لحظه انفجار بمب‌های هسته‌ای شبیه‌سازی شده‌اند، شباهت زیادی به انفجارهای هسته‌ای واقعی دارند.

به گزارش فارس، خبرگزاری «شینهوا» تصاویری شبیه‌سازی شده از لحظه انفجارهای بمب هسته‌ای منتشر کرده است. البته با اینکه این تصاویر با رایانه شبیه‌سازی شده‌اند، شباهت زیادی نیز به لحظات واقعی انفجارهای هسته‌ای دارند.

 

تصاویر شبیه‌سازی شده از انفجارهای هسته‌ای
[تصویر: 13910513000215_PhotoL.jpg]
 

 

admin بازدید : 511 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

نقد فیلم Inception (تلقین) از منظر قرآن کریم
کلیات فیلم:
این فیلم داستان 6 شخص را روایت می کند که تصمیم دارند با سه مرحله ورود به خواب شخصی ثروتمند او را وادار کنند تا ثروت پدر خویش را بر باد دهد تا به این نحو بر امپراتوری او خاتمه دهند.
 

 

admin بازدید : 252 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

نام کتاب : آموزش تجوید قرآن کریم

نویسنده : علی لسانی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۷

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۰۲۰   کیلوبایت

توضیحات : از آنجا که ماه مبارک رمضان بعنوان بهار قرآن میباشد و اقبال عموم برای تلاوت قرآن کریم بیش از هر ماه دیگر است؛ بسیاری از کسانی که علاقمند به انس بیشتر با قرآن هستند گاهاً بخاطر عدم تسلط کافی بر اصول و قواعد تجویدی قرآن، مشتاق این میباشند که هرچه بیشتر با تجوید آشنا شده تا بتوانند بیش از پیش حق تلاوت قرآن مجید را ادا نمایند. لذا با توجه به استقبال دوستان و درخواستهای آنان مبنی بر معرفی کتاب آموزش تجوید قرآن کریم که بصورت موجز و خلاصه و سریع به آموزش تجوید بپردازد؛ برآن شدیم کتابی  الکترونیکی را معرفی نماییم تا مورد استفاده همه  دوستان واقع گردد. علم تجوید علمی است که در آن از مخارج و صفات حروف تهجی و همچنین محل وقف و وصل و قوائد و دستورات قرائت صحیح بحث می شود. در تجوید اعطای حقوق حروف و حفظ ترتیب و مرابت آنها و باز آوردن حرف به مخرج و اصل آن و پیوستن آن به نظیرش و تصحیح لفظ و تلطیف نطق با نظر به شکل و ساختمان هر کلمه بدون اسراف و تکلف و افراط است. اخراج هر حرف از مخرجش و واعطاء حق و مستحق آن حرف، از صفات، به آن است. ادای حرف از مخرجش همراه بااعطاء حق و مستحق حرف است. منظور از حق حرف صفات لازمه حرف و منظور از مستحق حرف حالات حرف در ترکیب با حروف دیگر و حرکات می باشد. ادا کردن حرف از مخرجی که مخصوص به اوست با صفاتی که مخصوص به آن حرفند تاحروف متقاربه که در مخرج با هم نزدیکند از یکدیگر جدا شوند 

admin بازدید : 274 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

فقط همین اول یه نکته رو بگم که بیشتر این تصاویر از روی تلویزیون گرفته شده.........


برای بهتر دیدن تصاویر بر روی آن ها کلیک کنید


 

 

 

 

 

در نگاه اول هیچی نمیفهمید!

بیشتر دقت کنید

به کلمه ی SEX توجه کنید

 

اینم قهرمان داستانه مایه.......

 

همین دو سه روز پیش داشتم فیلم کبری۱۱ میدیدم!

 

admin بازدید : 274 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

 

بسم الله الرحمن الرحیم

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

چشمم به غیر خون دلی مبتلا نداشت

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

 

چشمم به غیر خون دلی مبتلا نداشت

این خانه بعد رفتن تو آشنا نداشت

 

زهرا یتیم شد غم بی مادری رسید

بی تو دل شکسته ی من هم نوا نداشت

 

خاک عزا به روی سرم ریختم ولی

خون گریه های دخترکت هم صدا نداشت

 

رفتی و در مزار تو دیدم که پیکرت

بر پای تا سرش کفنی جز عبا نداشت

 

بابا گرفته روضه و من گریه می کنم

در خانه ای که بعد نگاهت صفا نداشت

 

می گوید از من و تو و از پارۀ تنم

از تشنه ای که روی لبش جز دعا نداشت

 

شد رسم بعد تو که عبا را کفن کنند

اما برای قامت او کربلا نداشت

 

از بس که تیغ و نیزه تنش را گشوده است

گودال قتلگاه به جز بوریا نداشت

 

 

شعر از : محسن لطیفی

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

www.MASAFPORTAL.com

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

جهت سلامتی و تعجیل در فرج امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) صلواتی هدیه نمایید...

"اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

 

admin بازدید : 313 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)
سلام

ازین که باز رجوع شد به نمادگرایی ، ناچاریم و ظاهر و باطن گویای مطلبه!
اصراری در صحت نمادها نیست . صحبت سر اشاعه ی فرهنگ هاست.

چند سال دیگه می تونیم ما هم عقایدمون رو به این وسعت تبلیغ کنیم؟!

[تصویر: 51521126699837486281.jpg]
admin بازدید : 295 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

دو کشور ایران و عربستان اجازه ندادند پرچمشان به شکل نماد بازی های المپیک 2012 تغییر کند. 


خبرآنلاین: دو کشور ایران و عربستان اجازه ندادند پرچمشان به شکل نماد بازی های المپیک 2012 تغییر کند.

این نماد که عدد «2012» را به عنوان سال برگزاری بازی ها، به شکل خاصی (کلمه zion به معنی صهیون) نشان می دهد، طوری است که اگر پرچم دو کشور ایران و عربستان با آن تلفیق می شد، کلمه «الله» و «الله اکبر» در پرچم ایران و «لا اله الا الله محمد رسول الله» در پرچم عربستان از حالت خود خارج می شد.

به همین دلیل دو کشور ایران و عربستان اجازه نداده اند پرچشمان با عدد «2012» تلفیق شود.

 
[تصویر: 1343332398-cj15rctk1dm8ah2s7e0.jpg]

admin بازدید : 860 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

گروه فرهنگي «خبرگزاري دانشجو»، حيان علوي؛ فرصت های قبل از افطار در ماه مبارک رمضان یکی از بهترین فرصت ها برای جذب مخاطب در صدا و سیما است. مدیران سیما با دریافتن این واقعیت در چند ساله اخیر به برنامه سازی های متنوعی با رویکردهای اجتماعی و مذهبی پرداخته اند.



چیستی و هویت این گونه برنامه های گفت‌وگو محور در گرو تعریف و پرداخت به سوژه تعریف می شود تا آن جا که ملاک دعوت از مهمانان بر خلاف دیگر برنامه ها تنها شهرت و جذابیت های رسانه ای نیست، به عنوان نمونه در برنامه سال های پیش سوژه ها حول محور فضایی جدی و ملموس اجتماعی انتخاب می شد مانند حضور تازه مسلمانان و یا والدینی که از قصاص قاتل فرزند خویش گذشت کرده بودند.

اما با گذشت زمان و عمر برنامه های قبل از افطار متاسفانه نه تنها شاهد پختگی هرچه بیشتر سوژه ها نیستیم بلکه روند رو به افول انتخاب سوژه ها تا آن جا سرعت گرفته که نه تنها پاسخ گویی نیازهای جدی و واقعی جامعه نیست بلکه صد افسوس را به استفاده از سوژه های زرد گذاشته است.

در روند این سیر نزولی می توان به برنامه شب گذشته ماه عسل از شبکه سوم سیما اشاره کرد، برنامه شب چهارم این برنامه از جنبه انتخاب سوژه نه تنها بر آورده کننده نیازهای مخاطب نبود بلکه قالبی کاملا فانتزی داشت تا آن جا که متن و زمینه برنامه با میان پخش های آن هیچ گونه ارتباط و انسجامی نداشت.

حضور زنان خلبان، ملوان و آتش نشان در برنامه صرفا به خاطر شغل و موقعیت اجتماعی آنان نه تنها معضلی از معضلات جدی جامعه را حل و فصل نمی کند بلکه یادآور سوژه های خنک مجلات برای جذب مخاطب است.

[تصویر: 13910504010_2012207225e.jpg]

ورود زنان ایرانی به عرصه های علمی و عملیاتی امری ستودنی است اما سوال بی جواب آن است که رابطه این افراد با فضای ماه مبارک رمضان و خانواده های قرآنی چیست؟ دعوت از این مشاغل و افراد تنها جنبه فانتزی دارد و به صورت جدی نه تنها مشکلی از مشکلات جامعه را حل نمی کند بلکه باعث هدر رفتن سرمایه و وقت مردم می شود.

افرادی چون خلبانان و ملوانان و آتش نشانان برای همه مردم جذاب هستند حال چه برسد که زن هم باشند. اما سوال جدی و اصلی آن است که پرداخت به این موضوع چه ضرورت و فایده ای دارد؟ آیا سوژه های جدی تر و مفید تری وجود ندارد؟

نکته دوم آن است که فضای قبل افطار در ماه مبارک رمضان فرصتی طلایی برای انتقال بسیاری از مفاهیم ارزشی اخلاقی اجتماعی است. اما متاسفانه به علت گم شدن هدف در این برنامه ها شاهد حضور برخی مهمانان هستیم که حتی ظاهر آنان متناسب با فضای ماه مبارک و یک فرد مسلمان نیست.

به هرجهت بی ارتباط بودن سوژه و ناکارآمد بودن آن سبب ناکام ماندن تلاش های مجری برای ایجاد ارتباط بین ماه مبارک رمضان، علت دعوت مهمانان، خانواده های قرآنی و خواندن متنی درباره حضرت ابالفضل العباس شد.

انتظار مخاطبان سیما از مسئولان آن است که اجازه ندهند برنامه های قبل افطار با انتخاب سوژه های زرد و بی ارتباط باعث گریز مخاطب بشوند؛ همانطور كه سبب مضمحل شدن این سری برنامه ها نيز مي شود

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

بسم الله القاصم الجبارین.یا زهرا(س)
به نام خداوند در هم کوبنده جباران و ستمکاران.یا زهرا(س)
اللهم عجل لولیک الفرج.
 

 

admin بازدید : 285 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

 

(بسم الله الرحمن الرحیم)
متاسفانه انگار بودن نمادهای فراماسونرها در همه جا از فیلم تا بازی های کامپیوتری تبدیل به عادت شده و شما میتوانید این نمادها را در بازی های کوچک مثل لاکسر (Luxor) و (worms) تا بازی های بزرگی مانند سری بازی های (Call of duty) , بازی (skyrim) و… مشاهده کنید! البته جای تعجب ندارد چون تقریبا تمامی شرکت های بازی سازی بزرگ دنیا زیر نظر و حمایت آمریکا و صهیونیزم جهانی است . البته هدف از نگارش این مقاله تخریب این بازی ها نیست و ما کاری به کیفیت خوب یا بد این بازی ها نداریم چونکه این بازی ها نظیر همین COD و Skyrim از بسیاری از سایت های معتبر بازی نمرات بین ۸ تا ۱۰ را گرفته اند و این نشان از کیفیت خوب این بازی ها دارد. در این مقاله میخواهیم نمادهای فراماسونری در آخرین نسخه از بازی ندای وظیفه یا همان call of duty را بررسی کنیم. بازی های دیگری که در ابتدا نام آنها برده شد نیز به زودی نمادهای آنها در سایت قرار خواهد گرفت.
در مراحل نخستین بازی (مرحله ی Black Tuesday) درحالیکه در خیابان وال استریت جنگ در حال روی دادن است… (با توجه به عکس زیر)
http://jc313.ir/upload/ax2/Freemasonery%20in%20COD%28MW3%29%20jc313.ir%20%281%29.jpg

admin بازدید : 275 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

 

جهت سلامتی و تعجیل در فرج امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) صلواتی هدیه نمایید... "اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم" 


=-=-=-=-=-=-=-=
مشخصات ویدئو
=-=-=-=-=-=-=-=


نام : دعای عهد 

مدت زمان ویدئو : 00:10:00 

زبان ویدئو : عربی 

زیر نویس : انگلیسی 

فرمت فایل : FLV 

وضوح تصویری : 320x240 

حجم فایل : 70 مگابایت 

سازنده : 

منبع : www.masafportal.com 


=-=-=-=-=-=-=
دانلود فایل
=-=-=-=-=-=-=
لینک باکس

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
ANTi13.rozfa.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 662
  • بازدید ماه : 1,854
  • بازدید سال : 9,621
  • بازدید کلی : 76,054
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد پرش به بالای صفحه وب
    از ما حمایت کنید
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس

    لوگوی دوستان