loading...
ضد فراماسونری
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 269 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم

نقد فیلم متولد نشده ( آموزش جن گیری)

[تصویر: 13438542071.jpg]
کلیات فیلم:

موضوع داستان از این قراره که دختری به اسم کیسی موقع ورزش صبحگاهی پسر بچه ای عجیب را در پارک ملاقات می کند ; او این موضوع را زیاد جدی نمی گیرد اما کم کم اتفاقات عجیبی رخ میدهد او تصاویر وحشتناکی در خواب و بیداری می بیند که ریشه همه آنها به آن پسر بچه برمی گردد کیسی با وقوع این اتفاقات به یاد مادرش می افتد و با تحقیقاتی که انجام می دهد متوجه می شود که مادرش نیز این مشکل را داشته است پس بر آن می شود که ریشه این اتفاقات مرموز و ترسناک را شناسایی کند و با این نیروی خبیث که لحظه به لحظه او را بیشتر در اختیار می گیرد مبارزه کند.فیلم Unborn فیلمی هست که ریشه اش به فیلم های نظیر جن گیر بر می گرده.شیطان این فیلم موجود ترسناک و خبیثی هست اصطلاحا "دیبوک" نام دارد.منشاء این موجود مربوط به آیین و افسانه های باستانی یهودیان است.دیبوک ها ارتباط خاصی با دوقولو ها دارند و ترجیح میدهند تا از بدن آنها برای حضور در این دنیا استفاده کنند این موجودات از آینه ها نیز همچون دروازه ای برای ورود به دنیای ما استفاده میکنند.
در این جا لازم است که توضیح بیشتری راجع به دیبوک عرض کنم. در فرهنگ عامه یهودی، دیبوک روحی است نحس یا مخرب که جایگزین روح یک شخص مرده میشود. کلمه «دیبوک» از کلمه عبری به معنی وابستگی مشتق شده است. دیبوک خودش را به بدن شخص زنده متصل میکند و در جسم او ساکن می‌شود. بر اساس این باور، روح در قالب دیبوک، فرصت دیگری برای انجام عملی که در طول عمر خودش قادر به انجام آن نبوده بدست می‌آورد. ظاهرا دیبوک پس از رسیدن به هدف خود جسم میزبان را ترک می‌کند.
1.هر کس که عیبی داشته باشد برای تقدیم نان خداوندی نزدیک نباید.پس هر کس که عیب دارد نزدیک نباید، نه کور و نه شل، نه پهن بینی نه زائد الاعضا نه پا شکسته نه دست شکسته و نه گوژپشت و نه کوتاه قد و نه کسی که در چشم خود لکه دارد نه شکسته بیضه. (لاویان، باب 21 آیه 20 و 18).این متن فوق که بر گرفته از تورات است پیروان خویش را به نژاد پرستی تشویق می کند.در این فیلم نیز از ابتدا شاهد این موضوع هستیم که نقش اول فیلم در چشمان خود دارای لکه ای است که همین نشانه باعث تمام اتفاقات ناخوشایند برای او می شود.البته این نشانه تنها مختص او نبوده و مادرش (تصویر سمت راست) نیز از این اتفاقات در امان نبوده که منجر به مرگ وی می شود.
[تصویر: 13438543401.png]
2.عقاید نژاد پرستانه در این فیلم به همین جا ختم نمی شود.در صحنه ی دیگری شاهد تکیه ای از روزنامه ای هستیم که در آن این تیتر هک شده است:
Holocaust survivor remembers for those who can't " "
در واقع این تیتر به این موضوع اشاره دارد که در دوره ای از تاریخ نازی های آلمان جهت آزمایشات خویش کودکانی را فریب داده و در محلی جمع آوری می کرده تا به انجام این آزمایشات به مقصود خویش برسند اما متاسفانه بسیاری از این کودکان از بین می رفتند.روح یکی از این کودکان خود را در جسم یکی از کودکان دیگر قرار می دهد و به این ترتیب می تواند اعمال مادی نیز انجام دهد.این روح را "دیبوک" می نامند.
[تصویر: 13438544541.png]
3.نقش اول این فیلم (کیسی) دختری است که گرفتار ارواح شده است و برای نجات خویش مجبور می شود که سراغ شخصی یهودی به نام (جوزف سندک) برود که البته این شخص رو مادر بزرگش قبل از مرگ به او معرفی می کند.این دختر (کیسی) برای انجام اعمال جنگیری سراغ مرد یهودی (جوزف سندک) می رود و کتابی را نزد او می سپارد که در این کتاب آداب و رسوم جن گیری آموزش داده شده است که مشخصا همین کتاب کابالا است.کیسی به محض اینکه این کتاب را می یابد و آن را باز می کند ستاره شش پر صهیون را می بیند.تصویر سمت راست نیز روی جلد کتاب را نشان می دهد که منقش به تصویر معروف درخت کابالا است که دارای 10 گوی می باشد.جوزف سندک به کیسی می گوید تا زمانی که به این امر معتقد نباشی نمی توانی عمل جن گیری را انجام دهیم.این جمله جوزف سندک با این آیه قرآن مطابقت دارد که خدواند به فرشتگان می فرماید آیا انسان ها شما را پرستش می کنند که فرشتگان در پاسخ عرضه می دارند که قالوا سبحانک انت ولینا من دونهم بل کانوا یعبدون الجن اکثر هم بهم مومنون.(سوره سبأ آیه 41)فرشتگان گفتند این خداوند تو پاک و منزهی و سرور و سرپرست ما هستی بلکه آنها جن و شیاطین را می پرستند و اکثرشان به آن ها ایمان دارند.
[تصویر: 13438545911.png]
4.همانطور که عرض کردم علاوه بر کیسی مادر و مادر بزرگ او نیز مورد آزار این ارواح خبیثه قرار داشتند.مادر بزرگ کیسی برای محافظت کیسی از شر این روح شیءای را به او می دهد و می گوید " این دست مریم است شاید کمی محافظت به تو هدیه کنه " . دو نکته در این جا مورد تامل است که اولا اگر دقت بفرمایید این شیء کاملا به تصویر ستاره شش پر موجود در داخل کتاب کابالا شباهت دارد. ثانیا رابطه حضرت مریم با ستاره شش پر و تک چشم چیست؟ در آخر فیلم نیز کیسی با کمک همین شیء ضربه ای به نامزد خویش که آخرین قربانی این روح خبیث است وارد می کند که همین امر باعث نجات او می شود.
[تصویر: 13438547181.png]
5.شخص یهودی در این فیلم یک مرد عالم، خیر خواه، انسان دوست و در کل یک شخص مدد کار اجتماعی معرفی می شود که کار اصلی وی کمک به انسان هایی است که در زندگی رنج کشیده اند.این شخص با تمام این ویژگی ها دارای توانایی جن گیری است.این موضوع به مخاطب القاء می نماید که نه تنها جن و جن گیری ارتجاع و عقب ماندگی نیست بلکه یک علم است که متخصص مربوط به خود را می خواهد.
[تصویر: 13438548451.png]
6.بحث تناسخ که شیعه این موضوع را کاملا رد می کند در این فیلم بارها مشاهده می شود که روح خبیث داستان در بدن هر انسانی که بخواهد نفوذ می کند حتی در موجودات که البته این نفوذ خود را ابتدا از گیاهان، حشرات، حیوانات شروع می کنند و سپس توانایی پیدا می کنند که در بدن انسان ها نیز نفوذ نمایند.این تصاویر متعلق به افرادی است که روح در بدن آنان نفوذ کرده و پس از انجام دادن کار خویش از بدن آنان خارج شده است.
[تصویر: 13438549631.png]
7.فرد دیگر حاضر در این فیلم یک سیاهپوست مسیحی است که تصمیم می گیرد در مراسم جن گیری شرکت کند.این شخص می گوید که اجنه موجوداتی هستند که قبل از انسان ها وجود داشتند که این ادعای این شخص کاملا درست است.وارد این بحث به طور تفصیلی نمی شوم و فقط به مثالی برای آشنایی بیشتر دوستان در این رابطه بسنده می کنم.اگر دقت داشته باشید در قرآن کریم معمولا نام جن و انس در کنار یکدیگر که آورده می شود ابتدا کلمه جن می آید و بعد کلمه انس.
[تصویر: 13438550831.png]
8.در این فیلم شاهد مراسم جن گیری هستیم که فرد یهودی رهبری این مراسم را بر عهده می گیرد و 10 نفر مسیحی نیز به عنوان حلقه محافظت در این مراسم شرکت می کنند (تصویر سمت چپ).این مراسم با مجوز کلیسا صورت می گیرد و تمام این 10 نفر نیز با رضایت کامل در این مراسم حضور می یابند.در آئین کابالا 10 عدد سیفرات است و سیفرات از نام های خداوند می باشد.اما متاسفانه پس از گذشت دقایقی از این مراسم تمام این 10 نفر دچار حمله از سوی روح می شوند و آسیب می بینند و حتی کاری از دست کشیش مسیحی سیاهپوست بر نمی آید و به حالت التماس به زانو افتاده و برای جان خویش دعا می کند و دعای او نیز اثر بخش نبوده و روح به درون بدن او نیز نفوذ می کند (تصویر سمت راست).منظور از این بخش از فیلم عدم توانایی خداوند در مقابل چنین مشکلات را القاء می نماید زیرا این 10 نفر که عدد خداوند را تشکیل می داده اند از روح خبیث شکست می خورند و تنها این فرد یهودی است که می تواند با استفاده از جملات کتاب کابالا بر این روح خبیث غلبه کند.
[تصویر: 13438552001.png]
9.فرد یهودی برای شروع مراسم جن گیری به نواختن شیپور به جهت بیرون کشیدن روح از داخل بدن فرد قربانی می پردازد.در تورات اعیاد دین یهود آورده شده است که یکی از این اعیاد در روزی به نام هاشانا صورت می گیرد که قبل از دعا 10 بار شیپور نواخته می شود.برابر نظریه یهوداهاناسی کرنا که از یک شاخ کج ساخته شده سمبل قلب های نادم و شکسته است و به خاطر زنده نگه داشتن 10 مورد از جمله آفرینش، وحی کوه سینا، روز قیامت، رزو نجات اسرائیل، زنده شدن مردگان و . . . نواخته می شود.اما نواختن شیپور در این فیلم به هیج یک از این 10 مورد ارتباطی ندارد و فقط برای بیرون کشیدن روح از بدن صورت می گیرد.
[تصویر: 13438553451.png]
10.آخرین نکته این فیلم هم مربوط می شود به سکانس آخر داستان که کیسی حامله شده است و بعد از مراجعه به پزشک متوجه می شود که دارای فرزندی دو قلو شده است.این بخش نیز اشاره دارد که دیبوک جدید در شکم کیسی در حال تولد است و این موجودات از به این راحتی از بین نخواهند رفت.
[تصویر: 13438554891.png]
در پناه حق و امیر
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
لینک باکس

درباره ما
Profile Pic
ANTi13.rozfa.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 699
  • بازدید ماه : 1,891
  • بازدید سال : 9,658
  • بازدید کلی : 76,091
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد پرش به بالای صفحه وب
    از ما حمایت کنید
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس

    لوگوی دوستان